Sjuka frågor och dåligt väder

Godmorgon alla sjusovare, klockan är nio en söndag och jag antar att ingen är uppe per tillfället, förutom jag som redan hunnit äta frukost. Men nu ligger jag i sängen igen och ska halvsova hela morgonen.

Vi har det superbra här på tävlingen. Vi kom hit i fredags, åt och lekte och sov. Tävlade igår, de var superduktiga men det ledde inte till final tyvärr. Men det var bara tio stycken av hundra som
Kom vidare och det var deras första tävling på den här nivån, då räknar man inte med final. Men vi har det bra ändå!

Gick och handlade igår, sen körde vi sanning och konka och fick både berätta och höra massa sjuka saker, sen vid ett var det läggdags och dum som jag är satt jag uppe i mer än en timme för att prata i telefon. Men det var det värt! Nu ska jag sussa vidare och sen ska vi kolla finalen. Vi hörs mina kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0