så jävla lycklig

hej mina vänner

är en tidsoptimist och klev precis ut ur badet när jag ska åka på tävling hela helgen, och jag är inte ens i närheten av att ha packat klart. Känner att tiden för ett blogginlägg finns också.. eller inte

Hursomhelst lever jag i ett lyckorus, I onsdags sov vi på victors land och flippade satan, igår var det fridrottsdag och träningar och idag är det fredag. Inte nog med att det är fredag, igår lämnade jag in mitt sista arbete, imorse skrev jag mitt sista prov och jag skrev klart projektarbetet. Nu är jag officiellt KLAR med skolan. Går inte att förklara känslan. Det ringde även en kille från ett jobb och jag ska på intervju på tisdag, det lät lovande om att få jobbet. Så kort och gott, DET GÅR BRA NU!

Åker på tävling hela helgen med tjejerna, deras första RM tävling och det kommer gå så bra. De är otroligt duktiga och jag är så stolt över dem. Blir nog en bra helg, skönt att komma bort lite. Om en vecka tar jag studenten, det är helt sjukt. Men nu har jag inte tid för att sitta här, ett bättre liv väntar.

Uppdaterar kanske senare! puss mina kära

Älskar att ha varierade kläder när man åker på tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0