Fötter och provjobb

Aloha

Lite info om min cpskadade fot, som det verkar så är den inte bruten utan ännu värre. Jag har ett sällsynt extraben i foten som har tappat fästet till det andra benet och på så sätt är min sena i foten lös. JA vad kul man kan ha. Magnetröntgen om typ två månader, kan ju räkna med att jag inte får
Träna på ett år. Yey.

Igår och idag Provjobbar jag på ett boende för personer med funktionsnedsättning, lite läskigt men spännande. Får se till att hitta charmen i dem. Resterande tid har spenderats med grillning, fotbollstittande, skolbesök, nattbad och annat mysigt.

Nu dunkas det musik och jag ska försöka överleva 6 timmar till. Hörs sen mongos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0