Dygnsjobb

Hallå vänner

Trött som ett as vaknade jag efter gårdagen, vi var i Trosa och ute på tullen för det var Trosa stadslopp. Resterande Södertälje var också där typ, många roliga människor och det var en rolig kväll. Kom i säng lite sent dock och nu ska jag jobba. Mindre kul.

Ännu mindre roligt är det att jag börjar 13:30 idag och slutar 15:00 imorgon. Mer än ett dygns jobb. Men jaja, det klarar jag! Torsdagen bestod av jobb och födelsedagsfirande och gårdagen bestod av lunchande på stan, fiske hos Fia och utgång som sagt.

Nu har mina bästa killar försvunnit ur landet också. Fredrik och Oscar åkte till Italien och min fina åkte till frankrike för att sen spela em. Tur att han kommer hem någon dag emellan om typ en vecka. Så jag får överleva utan dom, men det går nog. Jag har ju mina andra vänner !

Nu blir det jobb, adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0