Det är som att komma hem, första gången du sa hej

Hola amigos

Hela helgen har gått och snabbt som fan har det gått också. Jag har hunnit med det ena och det andra som jag skrivit tidigare, midsommarfirande och annat, igår blev det fotboll och så hälsade vi på lite fester ute hos Fia på landet. Kvällen slutade bättre än jag hade där iaf.

Imorse tog jag mig hem, och åkte Lite impuls till Trosa med mina friends. Åt middag på någon resturang och köpte glass, powerwalkade med min bästa vän och dampade med fia Tova och Fedde. Nu ska min kära vän Emilia hämta mig för hon har tagit körkort!! Vi åker ut till vår kära vän Helena och myser lite. Börjar jobba sex imorgon bitti, jobbigt värre. Men det som gör mig glad är att biljetterna till swedish house mafia släpps och vi ska köpa dirr!! Sen blir det jobb igen hela natten, men jaja. Cash is king.

Natti bajskorvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0