det är nära nu

helgen gick snabbt och nu är det redan slut på måndagen. Vi var kvar till fyratiden i stockholm igår och kollade på finalen. Väl hemma tog jag det lugnt och åkte på bio senare på kvällen och sov med min bajs. Idag åkte vi till skolan helt i onödan, åkte och spelade fotbollsgolf i järna men som vanligt så får jag göra så mycket. Nej så kul ska vi inte ha det. Det började regna, fick sjuts till stan och köpte massa studentbajs och en ny klänning som jag kanske har imorgon. Sen har jag bara fixat närvaro och min ledarlön, solat och nu hänger jag här i phagen igen bland de coola. Imorgon tar hela igelsta studenten och vi sitter och lyssnar på graduation med vitamin C, jag vill gråta. Det visar hur nära slutet man är. Ser fram emot morgondagen ändå, sola, skola, jobbintervju, utspring, flakåk, mottagningar och slutskiva. Kan ju inte bli en dålig dag!
Jaja nu har pysen dammsugit klart och jag ska skaffa mig ett liv, kommer se ut som en zombie imorgon med mina påsar under ögonen, orkar inte göra något åt saken. Hör av mig på onsdag eller något!
pössssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0