Saknad och längtan

Hallådär

Det har hänt en del på några dar. I lördags var det jobb och fira olli och utgång. Jag körde bil och hade asroligt, även på efterfesten. Började mitt sista jobbpass på en månad som avslutades igår morse. Min fina pojke hade kommit hem efter att ha varit borta i lite mer än en vecka. Vi åkte och badade på vacksta, åt middag med hans mormor och badade och grillade med våra vänner, som ensam tjej blev jag även islängd i poolen med kläderna på.. Lämnade honom igen för några timmar sen, nu blir han borta i två veckor. Det är både längtan och saknad. Längtan tills vi ses och saknad när vi inte ses. Men jag överlever, har ju massa annat för mig nu när jag har semester!

Nu blir det prommis med bästavän och sen Stockholm med cissilou! Mysis. Vi hörs alla fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0