Lived Every second like it was my last one

Hej alla rara

En vecka går sjukt snabbt har jag märkt, det är redan fredag liksom. Men för tillfället klagar jag inte om tiden går snabbare. Åtminstone några dagar till.

Sen i måndags har jag hunnit jobba, åkte iväg till plantagen och andra äventyr med en av de boende, hälsade på Sofia dessutom. Efter jobbet åkte jag och badade med olli och Trotz på vacksta, åt med Anna på stan och hade sista träningen för terminen med laget, skadade foten gjorde jag också, den andra foten. Haha. Men det var bara lite lugnt. Efter det åkte vi ut till Victors land och grillade lite och mös.

I onsdags åkte vi och badade igen, denna gång var det jag frida Victor och Marcus. Superfint väder, hur skönt som helst! På kvällen var det tacokväll hos Matilda. Sen mös vi ute i en park med lite vin och musik och gick ut på flamingo. Igår var det bara nancys med Anki och sen jobb. Har jobbat sen igår, slutar vid två. Då blir det helg! Skoja.. Så ska man jobba hela helgen :Ppp. Men jag får ta det lugnt för kvällen iaf!

Hör av mig när jag har något viktigt att säga.. Men det har jag ju aldrig så. Jag skriver när jag skriver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0