jag kan säga att jag älskar dig, och sen aldrig säga det igen

oj vad dagarna har gått snabbt, från en hemsk bakissöndag till en ändå ganska bra onsdag. känns som att jag somnade i söndags och vaknade nu.. hoppas de sista dagarna går i snigelfart för jag vill minst av allt att skolan ska börja.

Vad ska jag säga o de här dagarna då, 1 januari existerade knappt.. mös hos anki med massa gottegott och mina fina pojkar och ankibabo såklart. Länge sen jag mådde så dåligt och det värsta är att jag borde mått bra. I måndags var jag hos sjukgymnasten och gick på bio med massa människor på kvällen, världens sämsta film men sällskapet ska man inte klaga på ! åkte hem till marcus och spelade poker därefter.

I tisdags tog jag bort min cpknöl från foten och åt lunch med minna och maja och planerade lägret i januari. På kvällen mös jag med tildis och anki. Idag har jag bara varit hos sjukgymnasten, umgåts med far min och lunchat på asian roxy, och på kvällen har jag gått på långpromenad med johanna och matilda. Jag har alltid varit den som gillar att vara hos folk, vet inte varför men hellre hos andra än mig själv. Men nu har jag nog blivit lite hemmakär igen, vill vara här hela tiden. buz

Under de här dagarna har två tunga bördor fallit bort från mig och jag kan inte förklara känslan. Den ena trodde jag aldrig i mitt liv att jag skulle göra, men nu är det gjort. Den andra kommer jag hålla för mig själv ett tag framöver, men inte förevigt. Oj, lite skummisvarning på mig här i slutet, men det har gett mig ett lyckorus och jag kan inte hålla det inne helt och hållet.

Puss och kram ses på stan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0