true colors

bjuder på en riktigt bra myslåt såhär i det äckliga vintervädret i bajssverige

'

Jag har haft helg och det har varit ljuvligt. Det får en att orka lite mer under vardagarna. I fredags hade vi myskväll hos anki med godis och två sjuka filmer. I lördags tog jag mig till stan, till heron och hämta min kamera, till sofia för att fixa mig och sen till Tove, för att sist men inte minst dra ut. God mat och trevligt folk hos tove, rolig och flipp utgång med kebab som nattkäk och en jäkla lång biltur.

Träningar igår var inte lika kul, men det gick bra ändå. Myste som vanligt med marcus och wille och dom hos Anki. Rutiner är vår grej. Idag fick jag lite sovmorgon, hade fritidens aktiviteter där vi såg en film och jävla brevduvor?! sen hade vi visst såna på skolan.. typ 100 st. Här finns allt. Efter skolan tog jag mig hem och misslyckades med matlagning, tog mig till friskis som tröst. Efter en timmes träning, en timmes "strech"(skitsnack) och en halvtimmes promenad (deeptalk) så är jag hemma och skulle kunna döda för donken.. vad gick fel? jag tränade ju nyss.. jaja plugga gärnet och sen sängen. Sjukgymnastik och körlektion imorgon bitti, på kvällen blir det träningar. yeyy

Bilder sen allt bajs och kiss kommer nu







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0