Tillbaka till vardagslivet

YES Så var första dagen i skolan avklarad, ville nästan ta livet av mig direkt.. men det vore ju tragiskt, skylla allt på stefferunk den stackaren. Den första frågan som ställdes till min lärare i klassrummet var :- när har vi sportlov? helt rättt. 

Har en inlämning av ett stort arbete imorgon, prov på torsdag, prov på måndag nästa vecka, prov på torsdag nästa vecka och fler inlämningar. Mitt liv är bra♥ Nej jag ska sluta klaga, kul att träffa alla igen iallafall. Och nu har den sista terminen i skolan inletts, hemskt men ändå skönt. bådeoch helt enkelt. Jaja slutsnackat om allt plugg eftersom jag sitter här när jag borde göra helt annat

Första träningen idag också, tre timmar, lite kul faktist. Men ändå tragiskt att jag knappt kan göra något, började om som sexåring och tränade på handståenden och hjulningar. Sakta men säkert! kunde iaf stå på händer och det är framsteg. Vi kommer ha tusentals träninsläger under våren känns det som, och frågan är hur mycket jag kan göra.. fml. Träning på torsdag också, hoppas inte min arm och min fot har dött tills dess, taggaa!!!

Jag har insett att jag måste börja sova om nätterna, jaa helt sjukt att jag har tänkt så. jag vet! Så jag ska snart sova, plugga lite först bara. Nu har jag skrivit ännu en bok om mitt liv, och det var bara min dag. Jag kan ju vara världens tråkigaste människa, nåväl. Vill ni se något roligt kan ni ju alltid kolla det här klippet, och alla hennes andra klipp. Hon gör mina dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0