Smärta

Ibland hatar jag att vara tjej

Jag skojar inte, jag vill skrika, slå i en vägg, spy, gråta och allt som finns för att göra det bättre. Jag vaknar såhär på min lördagsmorgon och får brutal mensvärk, VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DET?? Ska fan bli kille . Just nu vill jag gräva ett hål i marken, lägga mig i en trälåda som blir lagt i hålet och igentäppt av jord. Smärta

Igår var vi hos Frida och åt tacos, sen hos anki och kolla film, sen hos Victor och kollade film, sen hos Marcus och kollade film. Typ filmrundan igår, det fulaste var att vi på typ 10 pers hade 5-6 bilar så vi såg ut som största töntarna när vi åkte tåg efter varandra.. Gangstas

Nej nu ska jag gråta lite till, sen blir det att åka till körskolan med blommor och så, därefter ska jag pilla mig i skjärten tills vi åker till heron ikväll för att fira Emilia och Linnea. Myz

Hörs när jag lever igen. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0