gott nytt år

första dagen på det nya året, som jag har sagt tidigare. Det är absolut ingen skillnad, "nytt år nya möjligheter" möjligheterna finns hela tiden så varför just på det nya året? Kanske en konstig åsikt men jag tycker faktist så. Den enda skillnaden är att man mår sämre den första dagen på året jämfört med den sista dagen på året innan. Och så är det idag. FML ♥

Under dagen var jag uppe i stockholm med mina tränare malin och jenny där vi såg en uppvisning som några gymnaster ska visa upp i brasilien i en månad med start nästa vecka. Riktigt kul att se och de var duktiga! Efter det var det bara att stressa hem och fixa mig, hem till olli och äta och dricka drinkar och därefter började kvällen. Hem till Maja där vi blev ett bra gäng och hade roligt, tolvslaget med raketer och skumpa och bra vänner. Blev ett litet oväntat Helenamoment också med lite tårar, men fint var det. Kom hem och slocknade i sängen ganska snabbt. Än sålänge har jag inte kommit längre än till sängen, och ändå har jag varit vaken i fyra timmar. Jaja här kommer lite bilder iaf!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0