Mysamys

Haha nej jag kommer inte bli den människan som lägger upp mina outfits och hissar och dissar och sånt, (inte för att det är något fel med det men jag passar inte för såna saker)

Men jag tänkte visa de mest bekväma kläderna (näst efter mjukisar och onepiece) och det är strumpbyxor!! Hur skönt är inte det? Och praktiskt dessutom! Jag som hoppar runt och drar upp benen i luften varannan sekund vill inte ha jeans som bara går sönder. Så hej och hå! Jag ska skaffa fler plagg där man kan ha strumpbyxor. Hur skönt ??

På bilden nedanför har jag min halvnya typ indiantunika (som jag storhatade först när jag såg den) men vadå? Det är ju typ poppis att se ut som pocahontas, följer med strömmen, mest för bekvämligheten.. Och mina underbara tofflor från hälsokraft. Tar med dom var jag än är, även hos kompisar. Säger att det är för min inflammation i foten så är det inte lika konstigt. Skönt att jag är normal, jaja godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0