måndagsångest

hoppla hej

De senaste dagarna har gått snabbt.. alldeles för snabbt faktist. I lördags var det alltså födelsedagsmiddag som stod på schemat, men först lite avsked och tack till min körlärare och sånt, lunch på stan och basketmatch. På heron blev vi väl runt 15 st som åt på amazon och sen bowlade, riktigt trevligt och roligt faktist! Efteråt blev det impulsutgång på strip, tråkigrolig typ.. inte bästa men inte sämsta

Gårdagen spenderades med föräldramöte, kebab, tretimmarsträning och bakishäng. Idag har jag bara spelat bågskytte och snart kommer min bror och hämtar mig så ska vi ut och springa i Östertälje! Plugg ikväll, rehab imorgon kl.7.. Fml <333333333333333

Hejdo kompizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0