I don't mind if you don't mind

aloha

Har hunnit med en del idag, klockan ringde vid kvart i nio och jag tog mig ner till stan för att möta upp min bästa och åka hem till henne, där blev det frukost och pearl harbor. Filmen är alltid lika bra, alltid lika fin och alltid lika läskig. Efter flera tårar och stunder under täcket där man inte vågade kolla så tog vi på oss träningskläderna och gick på en powerwalk till östertälje där vi tog oss ut i spåret i en halvtimme i snökaoset. Ska det göras ska det göras ordentligt!

Efter ett långt varmt bad ska jag ta och försöka skriva en summering av hela 2011 som så småningom kommer upp här på bloggen, vill egentligen ha bilderna men de ligger på en trasig hårddisk. Fml. Ikväll blir det att träffa Emilia och Sanna och mysa lite! eller blir det utgång? man vet aldrig med dom.. Adjö for the moment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0