Hets

Klumpen i magen som uppstår när det är två minuter kvar till bussen går.. Jag fattar verkligen inte hur jag lyckas!! Nyss var det sju minuter kvar och jag var påväg att låsa dörren, när jag insåg att det vore gott med en frukt efter träningen, och jag glömde släcka lampan där uppe och.. VARFÖR kan jag inte bara gå hemifrån när jag ändå står vid dörren, så skulle jag kunna gå i lagom takt till min rätta busshållplats istället för att springa som en kdiot jämsides med bussen för att hinna till hållplatsen efter. Jag har ett psykiskt problem och det händer mig JÄMT.

Bortsett från det så har jag haft en ganska bra men fullproppad dag, var hos sjukgymnasten, hade körlektion, var på greken, hade matte och sen har jag lagat mat och åkt till träningen.

Händer inget spännande i mitt liv så därför har jag inget mer att berätta, förutom att jag klarade matteprovet. Yey

Haha nu ska det brännas fett, puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0