Fredagen den 13e

Yo wazzup nigga from the Hood?

Vaknade upp brevid mina friends imorse, klädde mig som en pundare och tog mig till skolan. Skrev en projektredovisningsrapport och åkte hem vid tio. Har hunnit varit ute och sprungit i äckelvädret, dock strejka min fot som blev överansträngd så det fick bli lite haltande, joggande och springande. Gick hem till orris en stund och bara Chillade gal1.

Nu har jag ätit och ska snart till Malin för att ta farväl av henne tillsvidare (hon åker till thailandet i 87 dar den idioten). Sen blir det middag och mys med Anna och Linnea. Imorgon är det dagläger i Katrineholm och sen 150 dagarsfesten. Fackooouut

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0