flipppåfest

Hej alla glada!

Idag mår jag bra, inte så många andra men jag iaf!

Först spenderades dagen i Katrineholm med 50 ungar och massa gympa, man var lite trött i benen efter 7 timmars passande på tumbling annars bra! Det bästa var när molly sju år sa - Man ska inte vara tillsammans med hockeykillar. Dom suger
Hahahahah hur skön??

Sen blev det snabbdusch och fixning hos emelie. Utgången var rolig, Norlie och kkv var där, dom som sjunger "när jag går ner". Kul kväll med massa roligt folk! Sen kebab och somnade brevid min bästa anki

Idag har jag bara pluggat och chillat med ankibabo och nu är vi med våra boys, bakiskväll for the win. Jaja, skola imorgon! här kommer bilder sen gårdagen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0