En sån där rolig dag

Äntligen är den här dagen slut, det har inte gått på räls direkt eller hur man säger.. Skulle klivit upp halv sex imorse, vaknade av att mamma ringde mig vid kvart över sex. Jag hade en kvart på mig att duscha, torka håret och klä på mig.... En kvart!! Har nog aldrig varit så snabb. Springer som en idiot till bussen, hoppar på en buss som jag tror är rätt, men som åker mot Östertälje, Fml jag hade inte riktigt tid för det, fick hoppa av så snabbt jag kunde och springa till andra busshållplatsen och åka mot stan.

Väl hos sjukgymnasten fick jag hetsa ihjäl mig och jag fick ont i både armar och fötter. Direkt efter fick jag hetsa till centralen där jag skulle vara kl 8, körskolan ringer mig när jag är där och säger att min körlärare är sjuk och jag ska få köra med en annan. Kuljul. Är astrött och inte alls sugen på någon körlektion. Hungrig som ett as eftersom jag inte hann äta frukost så åkte jag till skolan och gjorde ett prov som fick mig att vilja dö ännu mer, hann knappt äta Lunch och hade sen matte c där jag fattade nada. Sen smet jag hem och fick sällskap av orris(inte fel faktist) sen på träningen var jag ett handikapp och kunde knappt köra... Och vi fick inte vara i västergård som planerat

JA jag har rätt att klaga. Nåväl, nu myser jag med Anki och Frida, anki har gödat oss med tårta och mat, nu är det nattedags. Fredagen den 13e imorgon, folk har varnat mig att jag ska ta det lugnt, men det löser sig nog. Hur fel kan det gå? Uppdaterar efteråt iaf!

Godnatt era fula jävlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0