Världens bästa dröm

Godmorgon! Här sitter jag med världens godaste frukost. Ostmackor och blåbärssoppa. Behövs inget mer. Sitter fortfarande med tusen "borden". Skulle gått upp vid nio och ringt stadium, åkt till vårdcentralen, gått till banken och tjofadderittan. Men jag tar en sak i taget och åker till sjukgymnasten om en timme.. Det får räcka

Imorse ville jag inte gå upp vid nio för jag hade världens bästa dröm, jag drömde att jag träffade Måns Zelmerlöw här vid mig och vi blev asbra homies. Det är en önskedröm.. Men vad gör det? Han är ju allt bra snygg.

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och flytta mig till soffan.. Jobbigt att ha sportlov. Puss friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0