Like a baws

Hola amigos

Ligger utmattad i sängen efter ännu en händelserik helg. Jag sa ju till min mamma att jag kommer vara hemma mycket mer nu när jag fått min onepiece för att den är så skön.. Men icke

I fredags kalasade vi för världens bästa Fredrik som fyllde 20år! Åt tacos och byggde koja och hade trevligt, därefter blev det till att gå ut på Tequila night. Nykter som en bilförare borde vara var jag också. köpte godis i kiosken och hängde med det på krogen. Skjutsade hem ett antal fulla människor lite överallt men kul var det.

Igår var det hemmadag som gällde, gick inte utomhus förrän middagstid! Då fixade jag mig och gick till Sanna och därefter vidare till mira mar för att fira Anna och äta gott. Blev attests chaufför även igår när inga bussar gick, men jag klagade Inte. Jag var så pank ändå så det passade nog bara bra!! Tog oss vidare till strip där det var sossekväll! Mycket rolig folk och en rolig kväll.

Imorse var det gympa som vanlig , även på eftermiddagen. Sen har jag hunnit gå på bio med mina vanligs friends också. En gång i Phuket! Så sjukt värd att se. Grym film. Tappade dock ut ALLT mitt godis ur godisskålen som man kan köpa från Willys. MYCKET bättre med påse för då åker åtminstone inte allt ut.. Blev så ledsen

Nu ligger jag i min säng och lyssnar på fast car med tracy Chapman som kan vara den finaste låten på jorden. Jag fasar över veckan som kommer då vi ska ha temavecka med långa dagar.. Och jag börjar med att ställa upp som vikarie imorgon för småbarn, känner mig som en hjälte fast det är as enkelt!

Bortsett från allt jag fasar över så är jag nog lyckligast på jorden, jag har ju trots allt världens bästa vänner. Puss och godnatt

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1504489/images/2012/pic_190279550.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1504489/images/2012/pic_190279550.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0