Hola amigos

Hänger på solarieöarna utan att sola.. Vad gör man inte för sin kompis ibland? Veckan har gått snabbare än aldrig förr vilket gör mig lyckligare än nånsin. Har tränat, pluggat, haft prov, haft filmkväll, fått träningsverk, pajat min telefon och fått min onepiece. Blandade känslor, jag vet.

Men även om min telefon är lite trasig så är jag ändå lycklig, inga prov på längre, temavecka nästa vecka, lov veckan efter och födelsedagsfirande i helgen. Och äntligen så slutar mitt mat-mätande där jag mäter allt jag stoppar i mig och har gjort i några dar. Ändå skönt.

Kvällen bjuder på tacobuffe och födelsedagsfirande hos Fredrik och om jag orkar ska jag på tequilanight också, oklart om det finns krafter till det. Imorgon blir det att äta ute och fira Anna och sen utgång. Alltid finns det något att göra på helgerna! Här kommer bilder sen de senaste dagarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0