Här ligger jag igen ...

I min varma sköna säng ...ända skillnaden är att det har gått 13 timmar sen sist och jag har inte sovit än utan ska precis göra det.

Idag har jag gjort det som stog på schemat.. INGENTING.. Ändå skönt

Eller jag var sjukt senil och sprang runt i hemmet i en timme och letade efter en sak. Som ledde till att jag tappade bort andra saker medan jag letade, och på den vägen var det.. Därefter tog jag mig till jober Max och lämna cv, träffade micho på stan och åt, tränade barn och tränade själv. Vågade köra iaf, tills armbågen pajade lite halvt igen. Blir så arg och ledsen varje gång. Men jag kan nog träna på torsdag igen ! Efter träningen åkte jag till Anki på avskedskalas då hon åker till vingåker i två dagar.. Ja vi är töntiga. Tror det var mest för att vi ville äta tårta som vi gjorde det.

Dagens bästa var iaf att jag tog min lånetelefon och skickade ett sms till min egna telefon för att se om det gick. En timme senare har jag glömt det och skickar ett svar tillbaka och undrar vem det är.. Jag orkar inte med mig själv ..

Jaha nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0