Sista jobbpasset

Nu har jag arbetat av mitt troligen sista jobbpass på några månader. Skulle egentligen varit två dagar kvar till operation men nej, istället är det tio dar.. Yey. Då vi får väl se om jag hoppar in om någon blir sjuk. Annars lever jag ledigheten i en vecka och det är ju inte heller fel. Har ändå lite saker att göra innan jag blir handicapable eller nåt. typ ... Klippa håret, leka i snön, spela laserdome, köpa juleklappar och sånt annat nödvändFrån får väl helt enkelt se till att göra min vecka värd att vara gåendes på så slipper jag vara bitter.
 
Om det inte riktigt gått fram så är jag HELT ledig imorgon. Ska därför börja med att sova bort halva dagen. Bra för att jag kan! nattinatt
 
Bjuder på en bild på mina töser som var pirater på sydpoolen förra sommaren. Bäst är vad dom är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0