Operationsdag

Japp då var man här. Efter nio månader och nio dagar sen jag skadade mig ska jag äntligen få opereras. Det där med nerver är fortfarande i. Men att få sova med min älskade pojkvän fick mig att bli lugnare. Nu är det ingen mat eller vatten förrän efter operationen. Har dock glömt att gå till sjukhuset och göra några prover som skulle gjorts förra veckan. Hehe men det löser nog sig!

Ska snart sjutsa William till jobbet och hem och duscha med infektionsdödande medel typ. Ser intr fram emot att chilla i en vit sjukhusrock med mormortrosor som alla använt osv.

Men för att tala om annat så travade jag runt i Stockholm igår och handlade julklappar. Både till mig själv och andra. Sen stressades det runt för att ha en julavslutning med mina tjejer i nyckelskolan. Vi åt tacos, kollade gympafilmer och bara mös! Kommer sakna dom. Fick massa fina presenter också som tar för den här terminen som jag ska hem och öppna nu! Måste få lite kärlek innan operationen

Menmen. Har inte så mycket mer att säga än. Om jag dör så vet ni att jag älskar er. Och om jag inte så uppdaterar jag om några dar igen när jag är lite levande.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0