Julafton

Snart är hela det här spektaklet klart. Alla ärenden har gjorts, Kalle anka har setts, vi har ätit julmat så vi alla väger några kilon till, alla jävla finska nubbar har gjort övriga familjemedlemmar lite extra lyckliga. Och visst är vi en typiskt svensson svensson familj men så ska det vara. Julafton är faktiskt den enda dagen på året då jag spenderar en HEL dag med min familj. Nu på kvällen har även min älskling kommit, jag köpte en tröja som faktist passade honom så jag är mer än glad. 
 
nu till det som jag fått då (kommer bilder på det sen när jag ska leka med mammas nya kamera)
 
jag har fått :
  • En plattång
  • Smink
  • Nagelset
  • 1000 kr på HM
  • Tvspel (överlycklig)
  • Strumpor
  • Dator
  • Extern hårddisk
  • Choklad
  • Termosmugg
  • Blommor och en middag på la cantina
  • Ice age 4
  • Lampskärm (fråga mig inte varför)
vet inte om jag fått något mer men det här är vad jag kommer på! Är supernöjd över alla fina julklappar. Nu sitter jag med min nya favoritfilt som jag kommer bosätta mig i. William fick den av mina föräldrar. Han kommer tillbaka och hämtar mig vilken sekund som helst så jag måste gå!! puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0