Irreplaceable

Godkväll eller något

Har precis kommit hem från basketmatchen där Kings vann. Bra match faktiskt. Har inte hunnit vara på match på länge så det var kul att gå.

Innan var jag och Maya på stan i hopp om att hitta den perfekta nyårsklänningen, men Nej såklart inte. Hade iallafall bra sällskap med mig!

Blir ett kort inlägg men jag har inte så mycket att säga. Ska försöka få i mig lite krubb, mamma har lagat något för att jag ska kunna äta. Vet inte vad felet är med mig men jag får inte i mig mat. Jaja önska mig lycka till!

Hörs väl imorgon eller något. Närmare det nya året. Kanske till och med drar en sammanfattning om året. Vore väl spännande? Tjoho osv.

Kramis bananis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0