Hemma igen

Kom hem för ungefär två timmar sen Operationen gick bra. Fick åka upp och få massa slangar i mig och en skitsnygg hårmössa. Ville gråta för att Jag var så ful. Somnade in, asskönt. Operationen tog väl typ två timmar eller mer, och jag vaknade upp efter några fler. Slapp gips utan jag ska gå med en fet robotfot i lite mer än tre månader istället. När vi åkte därifrån vid halv åtta har jag aldrig varit hungrigare. Åkte och hämtade ut morfintablettet typ och hämtade Frida. Köpte Max och åkte hem. Har så ont i magen för att jag har varit så hungrig. Men nu har Jag ätit lite Max och tryckt i mig choklad som Jag fick av mina tjejer igår. Anna och Angelica har även varit här och myst med mig och ätit choklad och hört om dagen. Alltid kul med besök!

Än sålänge mår jag bra, men det är för att min fot fortfarande är bedövad. Jag kommer tydligen få riktigt ont inatt och ha det i några dar, ser inte fram emot det. Kommer bli morfinlinda, lever hög. Han har tydligen skurit upp på två ställen, fick se mina stygn på det ena stället för det blödde igenom. Det typ forsade blod ur min fot. Yey.

Vill iallafall tacka för alla fina hälsningar, chokladen från min bror och den fina blomman från min bästa vän. Ville bjuda på alla fräscha bilder sen dagen, men icke. Min mobil ville strejka från det, så ni får hålla er lite till innan ni får se mitt extraben på bild osv! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0