Fjortistider och pizzapromenader

Jaa lördagen tog precis slut och jag kommer somna när som helst. Det har varit en sjukt lång dag. Gick upp vid sex imorse och fixade hår och åt frukost. Tjejerna tävlade i första poolen. Fina poäng i alla grenar men tyvärr räckte det inte till final. Sen får vi ju tänka att vi tävlar mot 66 andra lag så det är ju inte så många som kommer vidare då det är de tio bästa lagen. Vi ligger iaf nära finalplats vilket vi är stolta över!

Under dagen har vi myst, kollat tävling, ätit massor osv. Dum som jag är så tvingade Jag tjejerna att gå i 45 min till en liten pizzeria så vi vände och gick tillbaka och åt någonannanstans. Alla älskade mig just då

Hela kvällen har spenderats med spökhistorier och sanning och konka. Precis som när man själv var liten. Bara det att det som är mest spännande är vad ledarna har gjort.. Herregud säger jag bara

Nu ska vi natta och imorgon blir det att kolla på finalen och dra en lång bussresa hem igen. Hörs då!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0