Äventyr

Har precis kommit hem från lite äventyrande med pappa in några timmar, tröck i mig lite smärtstillande, drog på mig myskläder, duschade håret och sen åkte vi. Till kansliet och fixa med kvitton, mediamarkt och kolla dator, extern hårddisk och så köpte vi ett mobilskal som är som ett halsband så jag har mobilen med mig på ett enkelt sätt. Sen lunch på nancys, guldsmed och så köpte jag ett par skitsnygga chockrosa mjukisar som jag får över min sko. Nu är jag hemma igen, har typ varit hög på stan av allt morfin. Men annars mår jag bra. Lite illamående bara. Hör av mig när jag har tråkigt igen... Vilket är hela tiden. Kom och håll mig sällskap ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0