Ville ändå inte vara ledig

Godmorgon loosers

På typ min enda lediga dag denna vecka så väljer jag att träna hos sjukgymnasten halv tio på morgonen. Men det känns bra med lite träning iaf, den lilla man kan få.

Fick precis ett samtal av min chef, efter att ha längtat efter mina tre dagar i rad då jag är ledig så fick jag en fråga om jag ville fylla i de dagarna med pass, och man kan ju inte säga nej. Och även sista veckan i september då Hag hade tagit helt ledigt för jag trodde att Hag skulle till Barcelona då så bröts den ledigheten också med tre nya pass. Så nu får jag kötta mig igenom en månads jobb med högst en ledig dag i veckan, och den dagen är det oftast sjukhus, sjukgympa eller andra roliga saker. Menmen, cash is king.

Fika på stan med Fidde p senare idag, sen träning med mina småglin som inte är så små längre.. Menmen! So longg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0