Önskan att vara behövd

Yo
Ligger nu i sängen med lite melissa horn som sällsis. Dagen har varit bra, jobbat och tränat. Fått en lärkans på armen  som jag inte längre kan röra. Men det löser sig nog! Som tränare får man ta några smällar.  Imorgon skulle jag varit ledig från jobbet, bara tränat sjukgympa. Men eftersom armen lever ett eget liv avbokade jag gympan och tog en sovmorgon, men chefen ringde och det blir jobb 13:30-19. Men jag jobbar med ankibabo så det är chillipill. Sen är det helg. Fredagskväll väntar. Vill ha massa mysamys och bara ta det lugnt, på lördag är det tre avskedskalas och ett till på söndag, varför lämnar alla mina vänner mig? Inge snällt det inte.
Nej nu ska jag släcka och sova, är ju pensionär nu och lägger mig vid nio på kvällarna, hörs kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0