Morgonpromenad

Nu skriver jag riktigt ofta ju.. Få minns man till och med vad man gjort sen man skrev sist, sen sist så har jag... Sovit och tränat nu på morgonen. Lök och äcklig som jag är så har jag valt att ta en promenad hem från stan och går nu längs kanalen med Melissa horn som gör mitt liv lite bättre.

Sen blir det dusch för man vill inte lukta usch och efter det ska jag nog träffa orreborre. Måste ju passa på att träffa min kära vän innan han åker på lördag. Igår åkte olli också, idag börjar Emilia skolan i Västerås. Aaa men dra då, kunde inte bry mig mindre.

Ville bjussa på en ascool bild på mina träningstights och skor, sådär som alla gör. Även jag. Men bloggappen strejkar så då gör jag också det. Blev nyss omkörd av några pensionärer som går stavgång. De kollade lite konstigt på mig för att jag går så sakta. Bitch please , de här är ingen powerwalk. Det är en jagluktarförmycketsvettförattkunnasittapåenbusssåjaggårhemistwalk . Då får man gå sakta för man ska luftas. Så det så

Insåg att desperate housewifes har börjat så nu får det bli rusch hem ändå. Ska kötta förbi pensionärerna och visa att jag kan.

Over and out

See you mongos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0