Lilllördag

Hej alla nattugglor. Kan inte sova fast jag är astrött så jag får väl också kalla mig en uggla. Hade en asskön jobbdag, sen möte och därefter en mysig kväll på barolo. Har världens bästa vänner och ett underbart liv, ändå har jag mage att klaga. Inte vet jag på vad men mitt liv suger fast det är bra. Orkar ej med depressioner. Kanske ska rycka upp mig lite. Kanske ska vara överlycklig över att jag skippade en utgång i stockholm för att jag har sjukgymnastik imorgon bitti som gör att jag blir så mycket bättre i min sport när jag inte ens får träna längre. Sen finns det ju så lyckliga människor runt i kring som gör det så mycket bättre för mig. Ironi. Ja idag får jag klaga. Imorgon är en ny dag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0