Jag har alltid hållit hårt om de jag inte orkat med

Och bilen går bra? 

En helg har gått sen sist. Jag har tränat sjukgymnastik och lökat satan, jag har jobbat en del, jag har varit hos oscar och myst med vänner både i fredags och lördags och jag har varit på en spårad lagfest osv.. resterande tid spenderat med min pojke. Nu vet alla vad jag gjort så nu kan ni sova gott

idag har jag jobbat i tio timmar, blev ensam i fem timmar för att ankibabo inte hade fått sova. Efter en halvtimme låser jag in mina nycklar i jourrummet och får leva i fyra och en halv timme utan nycklar. Men jag klagar inte, jag satt och kollade på emil i lönneberga. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Melissa Horn och njuter av att jag får sova hur länge jag vill imorgon. För första gången på en vecka ska jag sova hemma, vilket är rätt skönt. Men sängen är ganska stor när man sover ensam. Tur att jag har mina kuddar iaf <3333

Nu i veckan börjar träningarna, saknaden är stor efter mina älskade gymnaster och lagkamrater. Dock kommer jag inte må bättre nu när perioden kommer då jag bara kollar på och inte får träna. Tror inte det är många som förstår hur otroligt frustrerande det är när man är helt låst och inte får träna. Jag vill dööö

Nåväl slut på depperiet, det är Melissa som påverkar mitt humör.
Natti vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0