Där palmerna bor

Min bloggapp verkar strejka från livet, även om jag laddat om den då och då. Så det får bli inlägg från datan ett tag framöver.

Har iaf haft en någorlunda dag, vaknade efter mardröm, mumsade frukost framför harry p, lunchade med fidde p på stan, impulsköpte två tröjor, fikade på stan med fidde, marcus och victor och därefter har jag bara jobbat. Och det var inte en dans på rosor att jobba idag så jag är helt slut. Borde själv skriva in mig på boendet. Men pappa fick mig på bättre humör iaf, när han hämtade mig åkte vi till burger king och köpte glas och dunkade dansband hela vägen hem.

För alla som har penna och papper i närheten så ligger jag iaf i min säng och klappar mina håriga ben och kliar bort all flagning. Det är sånt man får göra när man inte har en man brevid sig. Måste ju passa på. Måste iaf sluta vara så otroligt fräsch och gå och lägga mig istället, imorgon bitti ska jag löka satan när jag tränar... sjukgymnastik. Men det är faktist jobbigt. Sen blir det utflykt med två av mina bästa killar, oscar och fredrik. Sen börjar träningarna också, sjukt kul att träffa alla igen. Det var väl morgondagen för den som brydde sig.

Som ett avslut bjuder jag på ett klipp från so you think you can dance som jag såg här om dagen. Blev helt tagen av hur fint det är med modern dans eller vad det är. Hur graciösa man kan vara. Särskilt hoppet i början gör mig mållös. Kanske bara jag som tycker det, men helvete vad jag vill bli bra på dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0