Back on track

Hola amigos

Sov två nätter i rad på jobbet och insåg att jag inte klarade det, därför har jag sagt av mig mina sovpass och behöver inte sova där mer. En stor klump har släppt från magen.

I tisdags var jag ledig några timmar på dagen mellan jobbpassen. Då hann jag både äta med micho och vara med Oscar innan jag fick åka tillbaka igen. Igår var jag nästan helt ledig slutade halv nio på morgonen. Senare på dagen träffade jag Maya och åt på tratten och gick till henne och bara mös, alltid roligt att träffa henne! Sen fick jag träffa William som kommer med blommor och present, sen åkte vi till honom och var pensionärer och la oss vid typ halv tio. Men det var skönt.

Nu är jag påväg till sjukgymnasten igen efter lite mer än två månaders uppehåll, vet egentligen inte vad jag ska göra där när jag inte kan träna ändå, men jag ska träna armarna så inte de hoppar ur led. Får se hur mycket man orkar när man inte rört sig på hela sommaren. Därefter blir det iaf kanske hårklippning och sen jobb. Livet är ju för bra

Pusssochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0