Varje dag vill jag leva med ett leende

Nu är klockan alldeles för mycket igen.. Och jag ligger i min säng.. Igen

Det har gått några dagar sen jag skrev, hade visst inte tiden jag trodde jag hade. Har spenderat helgen i Göteborg med mitt underbara lag. Vi tävlade, gick både bra och dåligt. Men med tanke på att vi gått upp en klass så är vi stolta över vår insats. Haha.. Min insats var att vara med på fristående, och paja min fot lite mer. Ändå kul ! Det var otroligt skönt att komma bort iaf och det kunde inte blivit bättre. Nu är jag hemma igen och jag var ledig idag så jag har spenderat hela dagen med plugg. Mina kära vänner kom över och jag firade Oscar med glass och bär eftersom han fyllde 20 igår och jag missade det. Tog en promenad med matilda för att bränna bort glassen och sen vart det plugg igen. Blev klar iaf !

Imorgon bitti är det sjukgymnasten. Sen skola hela dagen, redovisning i engelskan... Tränar barn och sen blir det studentskiva. Ska klä ut mig till lantis! Blir nog roligt. Hörs antagligen på onsdag. Då kanske det blir bilder och filmer sen helgen. Puss och kram hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0