Påsklovslycka

Hallååå

Trött som en jävla jävel ligger jag helt utslagen på tjockmattan i skolan just nu. De andra har idrott och jag är handikappad. Som alltid

Gårdagen bjöd på ett och annat, först svimmade jag hos sjukgymnasten. Sen hade jag redovisning i skolan som gick åt helvete, sen åt jag på stan och tränade tjejerna som var riktigt duktiga. Blir så stolt. Åkte direkt till Victor där vi fixade oss och förade innan utgång. Fick kisspanik väl uppe och har aldrig varit så kissnödig förut. Alla var roligt utklädda och det var en rolig kväll. Kom hem vid fem, sex tiden. Lite slitnare än i början på kvällen! Mötte mamma som skulle till jobbet och lite roligt sådär.

Fia åkte tidigt på morgonen och tog bort tandställningen, när hon kom tillbaka firade vi med godis och hamburgare. Nu är hon inte längre tandställningsfia tråkigt nog. Sen kom frids och vi tog en sväng förbi Victor och åkte till skolan. Om typ en halvtimme är lektionen slut och jag får mitt efterlängtade PÅSKLOV. Kan inte bli lyckligare. Börjar med att fira med kebab med mina vänner och basketmatch ikväll, kalasbra. Hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0