Jag gråter bara i regnet

Sitter på bussen från sjukis igen, kan knappt gå för att det var så jobbigt. Lasse har lagt på mer vikter och fler reps i mitt träningsprogram. Men det är ju bra, då kanske jag blir hel någon gång. Dock ska jag röntga foten att vecka för att se att det inte är en annan skada, det känns som att något sitter fel.

Igår rehabade jag och gick även på spinningpass med Sanna, jobbigt och smärta i foten, men man ville ju inte ge upp. Därefter var jag med Oscar och Tobbe innan träningen, tränade tjejerna och drog till kingsmatchen. De vann vilket gjorde mig glad. Därefter åkte vi till Martin och kollade någon serie och bara tog det lugnt.

Jag är fortfarande i matkoma efter lunchen på nancys med Matilda och Anki, blev så mätt att jag ville spy. Men gott var det! Nu ska jag hem och lägga mig i ett bad, det är där jag hänger nu på lovet. I badet... Har kanske spenderat tre timmar där på bara några dagar. Ändå skönt. Sen kommer Fia och Ikväll blir det tacokväll hos olli med mina fina. Älskar att ha lov. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0