I guess karma comes back around

Älskar att jag egentligen inte ens ville ta kort med Maria montezami, jag bad news att INTE ta kort på mig och vad händer, av alla Hundratals mingelbilder väljer de ut den på mig. Tack news, tack

Sitter på bussen påväg hem för att sen åka tillbaka typ direkt igen, ska vaccineras, köpa skor och en kavaj och träffa Hoffman på stan. Oscar håller mig sällskap. Sen hem för att äta och vända igen för att åka till träningen.

Gårdagen var ganska skön, kort skoldag, en sväng på stan, mys hos Tildss och sen kom Fia och höll mig sällskap inatt. Imorse tränade jag som vanligt, ville gråta för att det var så tidigt.

Imorgon är det sovmorgon, kort lektion, sen hem till Tove för att kalasa. Studentskiva imorgon, taggad som aldrig förr! Hoppas på en grym kväll, kanske bjuder på en bild på vad jag ska ha på mig, om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0