Fridayyy

Godmorgon alla som har lov och anser att det nu är morgon. Även om klockan är ett. Vaknade nyss och känslan är underbar. Jag skulle kunna sova hela dagen om jag vill. Och göra absolut ingenting. Lov gör mig lycklig

I onsdags fick jag lov. Började lovet med att kolla basketmatch och mysa hos Victor med mina vänner. Igår var jag hos sjukgymnasten, träffade Oscar, träffade hälsocoachen och tränade barn och vuxengruppen. Därefter åkte jag och Anki till täljehallen i brist på annat och var med Marcus, Wille och Oscar som var tvungna att vara där och städa eftersom det är Scaniacup. Så vi spelade basket och beslutade oss för att gå ut. Sagt och gjort! Kön var miltals lång och det var fullproppat där inne. Men roligt var det!! Ångrar det inte.

Nu ska jag fortsätta dega i sängen tills jag vet vad som blir av med mitt Liv. Pusss friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0