Du är som en måndag, ingen vill ha dig

Godmorgon alla glada. Fråga mig inte vad jag gör uppe när klockan är tio och jag är ledig, men jag kunde inte sova längre. Känns som att hela Facebook har blivit klar med sina projektrapporter bara för att igelsta skulle bli det och det uppdateras varje sekund från olika personer om att de är klara. Men grattis! Det var ju skönt för er, själv har jag bara skrivit inledningen.

Det var några dar sen jag skrev sist, som sagt studentskivan var rolig, lite tomt på folk men vi som var där fyllde upp rätt bra ändå känner jag. Jag hade kul iaf. Tappade tre glas i backen, mobilen försvann ett tag, gav min mailadress till de som jobbade, ramlade av en stol och ja. Efter nattkäk på 7eleven, en busstur på två timmar och en taxitur hem var jag och Fia äntligen hemma. Oklar tidpunkt

Dagen efter var inte så mysig, men jag var i skolan på mattelektionen, stolt som aldrig förr. Sen degade jag hemma tills träningarna började och som sagt så fick jag några smällar där. Gör fortfarande ont. På fredagen tränade jag tidigt på morgonen, var i skolan, missade mitt hälsocoach samtal och gick och köpte glass istället och ja. Typ det. På kvällen satt jag i musiken med oscar på basketmatchen och sen åkte vi till Victor och kollade film.

I lördags var jag uppe tidigt, åkte till vacksta för att köra mma med någon jycken, fast jag fick inte vara med för min fot så jag kollade på. tove skadade sig och vi åkte till akuten, efter mågra timmar där visade sig att hennes revben hade brutits eller något. Vi hämtade upp Anki och åkte till modevisningen i taxins slott. Alla var jättefina! Därefter tog vi en roadtrip till nyöppnade Burger king. Sen åkte jag hem och powernapade, vilket blev typ mer filmtittande, men iaf! Åkte till Victor igen och kollade på en ganska bra film faktist, the Grey hette den. Sen hemgång igen och sen iväg för att sova borta.

Igår var det träningar som vanligt, tog ut tjejernas lag i fristående, svårt när alla är så himla duktiga. Lunchade på stan och åkte hem och hämtade bilen. Åkte till träningen och var där från fyra till halv åtta. Efter det var det bastumys hos Fia och sen hemgång för att kolla OC.

Oj det blev visst ett miltals långt inlägg, men jag skriver lika mycket som jag pratar så kanske därför. Där har ni mina senaste dagar iaf, tänkte göra ett inlägg med bilder sen dagarna lite senare idag. Hörs då. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0