you heard it



hej mina vänner

denna text har fått flytta in i mitt rum sen några veckor tillbaka, fick den av min kära mamma i present, hon tyckte den passade bra in på mig. Kanske den gör, jag vet inte riktigt än

Träningen gick bra igår, klarade dubbel för första gången sen jag skadade foten, känns bra. Jag måste säga att jag var stolt över min prestation lite överallt igår, i skolan jobbade jag som aldrig förr, tjejernas träning flöt på riktigt bra och det gjorde min också, hur trött jag än var.

Imorse krigade jag mig upp och hade körlektion som också gick ganska bra, sen lektion till tolv. Därefter åt vi kebab och handlade mat till vandringen. Jag har hunnit med att smita förbi friskis också och fixat praktikplats till mig och tildis, och även gått till ellbé för att söka jobb. duktig cheyyyy.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och sanera mitt äckliga rum och packa en tung ryggsäck, sen är det vandring som gäller imorgon! hörs på fredag, kanskee

jallahejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0