wazzaaa bloggäään

nu är jag trött som en idiot

Vandringen idag gick bra, eller ja... 15 kg packning och gå mer än en mil är inte så skönt, men det enda jobbiga var ryggen och att mina fötter svullnade. Men det var ju dock väldigt jobbigt, menmen! nu är det över, bara den jobbigaste vandringen kvar, och den är nästa vecka.. hejaaa

När jag kommit hem kom oscar förbi och vi åkte och kollade på hans kanske nya lägenhet och lite annat. Efter det tog jag mig till Anki där det bjöds på tacos med tjejerna, jag fick hennes katt herman att rymma och jag slog huvet i soffkanten och knäckte nacken och fick typ hjärnskakning. Så efter det åkte jag hem, och hade min första riktiga hemmakväll på ungefär 5 månader, då jag var hemma en hel kväll. Det blev harry p med mamma, riktigt skönt faktist. Nu ska jag hoppa i ett bad och försöka läka min onda kropp och mitt onda huvud, sen är det bara att gå och lägga sig, kl.6 imorgon bitti ringer klockan, och jag är INTE taggad. Men nu kör vi! Först läger i katrineholm i typ 9 timmar och sen emelies tjejmiddag och utgång, kan inte bli bättre!!!

sov gott mina vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0