someone like you

godmorgon iddisar!

Jag har lite brist på liv en lördagmorgon kl.11 så därför hänger jag här... nej det är faktist så att jag har gått upp för att kriga ur mig all svart hårfärg som jag hade, och jag tror äntligen att den är borta!! efter tre tvättar...

I onsdags var jag med Maya och Anki, vi cruisade lite i ankis bil och hämtade upp maja och lite annat. I torsdags var det skola och gympa, och där tror jag att jag skaffade mig århundradets träningsverk som gör att jag inte ens kan gå idag, två dar efter. Helt sinnessjukt, vi fick en ny styrketränare som körde slut på oss totalt med cirkelfys. Fyfan, men beach 12, det kanske man kan nå ändå! Man kan iaf hoppas !

Igår åkte vi ut till Stendörren med skolan och paddlade havskajak i en dag, det var faktist ganska roligt om man bortsett från min hemska träningsverk och att min och minnas kajak gick sönder så vi tappade bort oss mitt ute på havet för att alla drog iväg. Vi hade vattenkrig och blev dygnsura, men kul var det!

Sen åkte vi hem till Fidde, fick reda på att fia klarade uppkörningen och hade alltså fått körkort så då var det bara att ut och cruisa igen! När vi kom tillbaka till fridet så fixade vi oss och åkte iväg till Lottas maskerad!! Nästan alla hade gått in för det så det var jättekul att se hur alla såg ut! Jag och Matilda var den goda och onda ängeln som man brukar ha ovanför huvet i tecknade serier när man inte kan göra beslut själva. Frida och Sofia var kizz och så vidare! Rolig kväll!

Nu sitter jag alltså här vid datan och ska väl ta något att äta och sen börja fixa mig! för idag blir det bröllop, min kusin ska gifta sig! Efter det blir det väl kräftskiva och kanske en utgång, vi får se vad kvällen bjuder på! Här finns lite bilder sen gårdagen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0