Skolan i mitt <333333333

Jag valde att INTE gå ut igår, även om jag ville, bara för att jag skulle ha en lång jobbig skoldag idag,  jag krigade mig upp imorse även om jag trodde jag skulle dö, jag valde att duscha fast det var det värsta som fanns i stunden, bara för att jag skulle vara lagom fräsch i skolan när jag skulle gå en hel dag, jag hetsade hela morgonen och skulle packa alla gympakläder till träningarna ikväll, sprang allt vad jag kunde bara för att hinna med bussen till skolan, när jag kommer till skolan så går jag och betalar och skriver upp mig på att äta middag i skolan. Det är tur att jag tycker att allt det här är så otroligt roligt, för när jag kliver in i klassrummet får jag höra att jag inte har någon lektion, och att jag slipper eftermiddagslektionerna.

Jag har riktigt tur som faktist tycker om att hetsa på morgonen och allt vad det är, så det gör absolut ingenting att jag gav upp en utgång, krigade upp imorse, betalade middag men ändå inte hade lektioner. Det gör ingenting? nej absolut inte!! Bra då har jag förstått det.

NEJ DET ÄR DET VÄRSTA JAG VET!!! JAG HADE KUNNAT VARA UTE OCH FUCKA UR IGÅR, JAG HADE KUNNAT LEGA KVAR I MIN SÄNG OCH MYSA MED KUDDEN OCH SOVA I FEM TIMMAR TILL, JAG HADE KUNNAT SKITA I ATT KLIVA IN I ÈN KALL OCH JOBBIG DUSCH, JAG HADE SLUPPIT SPRINGA TILL BUSSEN.... FML

Lyckliga jag


det enda som får tummen upp idag är att jag kunde gå och hälsa på dagisbarnen som jag jobbade med i somras, och där fick man massor av kärlek från dom små liven. Men annars hatar jag livet <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0