måndagsbarn

godmorgon mina mongovänner

Helgen har varit både bra och dålig, en mysig tacokväll hos anki och sen harry p med mamma, på lördagen tränade jag i katrineholm hela dagen, roligt men min kropp var inte särskilt pigg efter vandringen och på kvällen var jag på tjejmiddag hos emelie och sen var vi på the strip. kul med jul, fun med sun.. behöver inte säga så mycket om den kvällen

Igår mådde jag nog sämre än jag nånsin gjort i hela mitt liv, det var brutalt. Jag tränade barnen och sen låg jag hemma och lökade tills jag tog mig till anki med tildis och hängde där hela kvällen. Och nu imorse gick jag upp med tuppen för att ha körlektion och nu sitter jag här och chillar tills jag ska ta bussen till skolan om två timmar.

Har nog inte så mycket att säga faktist, här kommer lite bilder sen daglägret.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0