jonny, vafan gör du på ica?!?!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejhopp

Tiden går snabbt när man har roligt, det är redan torsdag, och snart fredag!

I tisdags var det en heldag i skolan och sen gympa. Fick ett litet raseriutbrott på min egna träning för att vi körde typ 20 min benstyrka INNAN vi skulle träna och köra dubbla och annat roligt, jag var inte lycklig. Efter träningen hann jag inte ens hem innan Anki och fia kidnappade mig lite med bilen, jag hade inget val och fick hänga med dom och maja. Åkte till max och träffade massa andra av brudsen och gjorde ingenting, sen träffade jag oscar och fredrik, åkte till donken med dom och sen hem till orre. Fick lov att säga hejdå fast jag tänkte att det inte var på riktigt för jag trodde vi skulle ses igår


Men så blev det inte.. gårdagen gick snabbt, först hade skolan massa aktiviteter medan vi i Gastronomikursen fick duka och göra i ordning bordsplaceringar och allt till välkomstfesten. Sen var det alltså dags för välkomstfest, hängde lite med några pojkar från ettan, faktist ganska roliga ! Sen gjorde vi väl inte så mycket, det vanliga, fick en biobiljett iaf. Efter några timmar på välkomstfesten blev det att ta sig till huvudstaden och göra den osäker, och det gjorde vi bra. Först blev det Collage och därefter Rosé, en riktigt rolig kväll faktist. Mindre kul var att jag och frida kom hem efter att mina föräldrar åkt till jobbet, vi var hemma vid halv sju, fick sjuts till skolan vid tolv. Jag var på matten och åkte sen till stan och åt nancys innan träningen. Vi hade teori med tjejerna och mest styrka på vår egna träning. Nu är jag helt död och ska släpa mig till sängen som kommer vara det bästa jag gjort på länge efter fyra timmars sömn och jobbig träning.

Godnatt folket!

Bilder sen gårdagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0